lördag 5 september 2009

Today is Saturday!

Fy vad kallt och mörkt det var när jag vaknade. Dessutom hörde jag hur det spöregnade ute. Riktigt lika mysigt känns det inte idag som det gjorde häromdagen kanske för att jag fryser trots att jag har min sköna Juicy dress på mig och en filt över ryggen! Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk, det har jag inte tid med just nu.
På tal om att bli sjuk så hörde jag precis att många barn och föräldrar här på Näset har konstaterats har svininfluensan. Jag måste med andra ord hålla mig ifrån alla offentliga platser här nere så att jag inte blir smittad nu när jag snart ska åka!

Idag ska jag hem till YB på lunch och så ska jag så klart spana in hennes papegoja Pumba. Det ska bli intressant att se de två tillsammans, de är ju inte direkt vänner har jag förståt,haha. Jag skulle även vilja ta en sväng in på shoppingcentret Entré eftersom jag bara har varit där en gång, när jag var hemma i april. YB bor ju ganska nära Entré så kanske kan vi springa in där en liten stund.

Nu måste jag skynda mig och hoppa in i duschen annars hinner jag ju inte prata med min älskling innan jag ska åka. Vet ni förresten att det nu bara är tre dagar kvar tills han kommer till SWEDEN, jippi!!!

Vi hörs senare, ha en fortsatt mysig lördag!

Inga kommentarer: