söndag 20 september 2009

Today

Har precis kommit hem från Dubai Mall där vi var en snabb sväng. Jag hann tyvärr inte gå där så länge men hann iaf hitta två par skor som fick följa med mig hem. Ett par heels och ett par fina flip-flop. Det var dock inte jag som slösade så mycket pengar idag utan G som köpte den nya Iphone 3G. Just nu tycker jag det är han som är slösa i vår lilla familj och inte jag ;) På Dubai Mall var det extremt mycket folk idag då nästan alla är lediga och folk går ut tillsammans och äter och firar Eid Al Fitr.

Imorgon ska jag gå ner till den lilla Nagelsalongen här på Palmen och se om jag kan få mina naglar fixade. De börjar nämligen se lite slitna ut nu. Jag skulle gärna vilja göra pedikyr också men jag tror att jag ska vänta tills min fot blir lite bättre. Vill ju inte riskera att den blir ännu sämre!

Nu ska jag titta lite på Cityakuten. Det är gamla avsnitt men serien är väldigt bra iaf den känns inte så inaktuell som många gamla serier gör när de visar dem om igen. Jag började förresten se Cityakuten när den visades på svensk Tv och följde serien så jag tror att det är tack vara den serien som jag valde mitt yrke som jag just nu saknar VÄLDIGT mycket!!!

1 kommentar:

Christine sa...

Det låter spännande att bo i Dubai. Vad är det du gör där?