lördag 19 september 2009

Drinkar på Atlantis

Igår kväll var vi ute på Nasimi på Atlantis och drack drinkar med Cat och hennes pojkvän J. Nasimi tillhör ju en av G´s och mina favoritrestauranger och nu när de har börjat med happy hour, dvs halva priset på flera drinkar, är den ju ännu bättre. Igår kväll hade vi en mycket trevlig kväll då vi satt på beanbags mitt på stranden bara några meter från havet med facklor runt omkring oss och mäktiga Atlantis och Dubais skyline i bakgrunden. Det var faktiskt inte så mycket folk där som man skulle tro då det var fredag och allt. Det var iaf trevligt att träffa Cat igen, det var ju ett tag sedan då vi inte hann ses när vi var i Sverige samtidigt.

Atlantis sett från Nasimis uteservering

Tyvärr har jag inte haft en så bra natt då jag inte har kunnat sova, jag har ju ibland perioder då jag har svårt att sova och tydligen är det dags nu igen. Nerven som var i kläm i nacken är bra men istället har mina skoskav på vaden blivit infekterade särskilt min ena vad är riktigt illa då den är väldigt svullen, dunkar och vätskar. Jag får se om det går över idag annars får jag kanske uppsöka någon doktor som tar en titt på mig!

Inga kommentarer: