tisdag 16 februari 2010

Letar lägenhet

Idag har jag varit ute på min dagliga morgonpromenad tillsammans med K. Vi träffades redan 07.30 i morse eftersom det börjar blir för varmt att gå senare. Nu under morgonen har jag letat efter lägenheter så om en stund ska G och jag gå och titta på två stycken. Vårt kontrakt går ju snart ut så vi funderar på att byta ner oss till en tvåa istället. Vi får ju inte besök så ofta så då känns det onödigt att bo i en tre och en halva.

Egentligen skulle jag åka och fika med mina väninnor idag men pga att vi ska titta på lägenheter så vet jag inte om jag kommer hinna träffa dem, vår väl ta det en annan dag istället.
Nu ska jag gå och laga lite lunch och sätta mig på balkongen och njuta av värmen innan det är dags att titta på lägenheter.

Vi hörs...

Inga kommentarer: