onsdag 3 februari 2010

Inte mycket nytt...

Har ju känt mig ganska trött de senaste dagarna pga förkylningen så det har inte hänt så överdrivet mycket här. Igår höll jag på och skickade ut info till alla i vår lilla "partygrupp" om nästa träff vi ska ha på torsdag, det är nämligen jag som har ansvaret för att alla får reda på när det är. Ni kanske tycker att det är lite i sista stund att vi skickar ut så sent men alla vet ändå att vi träffas varannan torsdag så jag bara påminner dem och säger var och när vi ska ses. Denna gången ska vi iaf ses på ett av Dubais hotell men tyvärr verkar det dock inte som att vi blir så många men jag tror att vi minst blir 10, sedan finns det alltid någon som glömt meddela att de kommer så man vet aldrig med 100% säkerhet hur många vi blir!

Massor med god sushi gör det svårt att välja!


Släpp ut mig!!!

När jag var klar med mina utskick åkte G och jag till "Yo! Sushi", mitt favorit sushiställe och åt lunch. Jag passade även på att ta en kort runda på BurJuman men hittade tyvärr inget särskilt
:( På kvällen kom min vän Jo hit och vi satt länge och pratade om livet här i ökenlandet, framtiden och nya projekt.

Inga kommentarer: