fredag 19 februari 2010

För mycket folk, för lite parkeringar...

Idag var tanken att jag skulle ta en fika på JBR men väl där så var där alldeles för mycket folk och alldeles för lite parkeringar. Efter att ha snurrat runt i området i 20 minuter gav jag upp tanken på att hitta en parkering och styrde istället mot Mall of Emirates. Så klart var där även tjockt med folk som det alltid är på helgen men efter lite snurrande fick jag till slut en parkering. Väl inne på MoE gick jag runt lite på Harvey Nichols, tittade på fina skor och väskor men utan att köpa något och gick sedan och åt en glass på Pinkberry som har den absolut godaste glassen toppad med färska bär, mmmmm.

Jag var på gymmet för en stund sedan och kan nu konstatera att jag nog sträckt en muskel i mitt lår då jag har så fruktansvärt ont när jag rör mitt ben på ett visst sätt. Tur för mig att det inte gör konstant ont utan bara i vissa rörelser så att kan fortsätta träna imorgon :) Nu ska jag snart laga lite middag till G så att vi kan äta tillsammans innan han åker till jobbet.

MaSalama

Inga kommentarer: