fredag 26 februari 2010

Kamel-latte och shopping...

Dagen började med en kall dusch då vi av någon anledning inte hade varmvatten. Vi har ju ingen varmvattenberedare utan vi har tankar på taket som värms upp av solen. Jag trodde därför att det var riktigt kallt ute då det i morse var full sandstorm och ingen sol men när jag gick ut var det väldigt varmt, antagligen över 30 grader. Jag har därför ingen aning om hur vårt vatten kunde vara så kallt men när jag kom ur duschen var mina fingrar och halva handen alldeles blå!

Idag på eftermiddagen har G och jag varit på MoE och shoppat loss ( jag shoppade). Vi passade även på att njuta av varsin Kamel-latte, dvs en caffe latte gjord på kamel mjölk och till det åt vi choklad som även den var gjord på kamel mjölk. Ni vet ju att jag normalt inte gillar kamel mjölk när man dricker det som vanlig mjölk men i dessa sammanhang tycker jag faktiskt att det smakar riktigt gott. Chokladen är mycket godare än vanlig choklad och kaffet får en godare och lite annorlunda smak.


Just nu håller G på att plugga inför ett prov som han ska ha i morgon och själv håller jag på med lite projektarbete. Kvällen blir fortsatt lugn för oss båda och jag hoppas att ni får en mysig fredag kväll.

Inga kommentarer: