fredag 12 februari 2010

Choklad

Idag har jag varit större delen av dagen på Dubai Mall. Åkte dit för att få mina nya R & R jeans upplagda, hade hoppats att få dem med hem men det tar tydligen fem dagar innan de är klara. När jag lämnat byxorna fortsatte jag att gå runt och titta, hittade bara en jacka som fick följa med hem. Det är ganska rörigt överallt just nu eftersom shoppingfestivalen är i full gång. Det mesta är dock urplockat så jag tittar inte ens på rean utan tycker bara det ska bli skönt när den är över! Tog en fika på ett ställe som jag aldrig varit på tidigare som heter Chocklat Bar, det visade sig att de hade de godast cupcakes jag någonsin ätit där.




Ikväll blev vi medbjudna till Buddah bar men tackade nej till att hänga med. Tycker det är ganska skönt att vara hemma några kvällar och inte vara ute och flänga hela tiden. Nu ikväll har G och jag istället sett de tre första avsnitten av sista säsongen av Lost. Det programmet är verkligen rörigare än någonsin!

Imorgon ska jag först och främst gå och få manikyr och pedikyr under förmiddagen och sedan ska G och jag ut och äta lunch tillsammans med våra vänner Je och Ma. Vi ska bla börja planera en resa som vi ska göra tillsammans i april.

Inga kommentarer: