söndag 14 februari 2010

Lång Lunch

Igår var G och jag och åt lunch med våra vänner Je och Ma på Lime Tree på Jumeirah Beach Road. Lime Tree är ett väldigt populärt ställe med australiensk inspirerad meny vilket Je och Ma gillar då de bott i australien i flera år. Som vanligt hade vi en hel del att prata om bla berättade G och jag om vår resa till Sri Lanka och allt som vi var med om där. Vi passade även på att diskutera vi vår gemensamma resa i april.


Idag har jag varit ute på min två timmars promenad tillsammans med min vän K. Vi ska eventuellt hem till en annan väninna senare idag och planera inför våra Coffe Mornings som vi ska börja med snart. Vår plan är att dra ihop lite folk och träffas varannan vecka hemma hos varandra eller ute på något mysigt café och fika och prata om allt mellan himmel och jord.

Inga kommentarer: