onsdag 14 januari 2009

Plötsligt smällde det till...

Ett riktigt kraftigt åskoväder slog till här ute på Palmen nyss. Plötsligt såg jag ett ljussken och direkt efter kom världens knall som fick huset att skaka. Jag blev lite orolig och gick ut och såg att det spöregnade och att det var riktigt dåligt väder. Vakten berättade att det är ett stort åskoväder som drar in över stora delar av UAE just nu. Jag tycker inte alls om när det åskar det är inte så att jag är rädd för det utan jag tycker bara det är obehagligt. Det känns ju inte heller särskilt kul när det slår till utan förvarning med sådan kraft som det gjorde för en stund sedan. Jag tycker inte heller det är så kul att G jobbar i detta vädret. Jag blir verkligen orolig då. Han slutar snart och ska dessutom köra hem. Med tanke på hur mycket det regnar kan det ju bli lite besvärligt.

Inga kommentarer: