söndag 11 januari 2009

Gräddbil

Idag har jag varit duktig och varit och tränat. Passade på och frågade en av de personliga tränarna om de kunde ge mig lite tips på bra övningar så några sådana fick jag. Kändes verkligen i hela kroppen efter träningen, kände mig alldeles skakig.

Eftersom jag ändå skulle iväg på eftermiddagen och ordna med några ärenden i närheten av Dubai Mall passade jag så klart på och gå in där. Jag kom inte därifrån tomhänt utan gick därifrån med ett par nya skor och en ny klänning :)

På hemvägen stannade jag för att tvätta bilen. Det var inte lite skum de använde när de skulle shamponera in bilen. Är knappt jag känner igen bilen på bilden. Var iaf ett väldigt bra ställe, de var mycket noggranna och det är viktigt för annars blir inte G så glad! Han är så sjukt petig när det gäller bilen, but I guess it is a guy thing!

Nu är jag hemma igen och ska gå och njuta av sushin som jag köpte.

På återseende...

Inga kommentarer: