lördag 10 januari 2009

Let's Dance

Såg precis delar av gårdagens avsnitt av Svenska Let's Dance. Måste säga att jag tycker Laila var riktigt duktig och väldigt snygg. Hon hade verkligen fantastiska ben och bra taktkänsla. Läste i tidningen att hon hade varit i Thailand och inte hade hunnit träna så mycket men det märkte man verkligen inget av!

Till skillnad från Blondinbella som jag läste hade tränat stenhårt den senaste tiden. Jag tyckte hon såg ut att vara stel som en pinne, men det lossnar kanske med tiden.

Jag tyckte att Magdalena Graaf var jätteduktig också. Hon verkade ha taktkänsla och såg ut att trivas med sin danspartner.

Jag har inte alls sett vad de har fått för poäng, vem som leder eller om någon åkte ut, var mest bara lite nyfiken på vilka som dansar i år.

Inga kommentarer: