måndag 19 januari 2009

Fullspäckat program

Vaknade tidigt imorse av att G skulle gå till jobbet. Tänkte gå upp samtidigt som honom men det var så kallt att jag låg kvar en stund. Nu har jag iaf lyckats masa mig upp. Idag har jag en hel del på programmet så det är tur att det inte är strandväder. Ska göra något så oglamoröst som att städa då här är ganska stökigt och så har jag en massa tvätt som jag måste ta itu med. Jag har ju ingen maid som sköter sådana saker trots att jag bor i Dubai! Sedan så ska jag så klart ta en sväng på gymmet. Har även tänkt se om jag kan klämma in en tid för pedikyr idag. Har gått och tänkt på det ett tag nu och tycker att det var lämpligt att göra slag i saken idag. Här går man ju i princip varje dag i skor som avslöjar fötterna och då vill man ju se fin ut, eller hur? Sedan måste jag ju väga upp mina tidigare så oglamorösa sysslor med lite lyxtid för mig själv :)

Inga kommentarer: