tisdag 27 januari 2009

Hoppsan...

Jag går och tränar hårt nästan varje dag. Jag försöker äta nyttigt,( även om det ibland slinker ner en och annan chokladbit) ändå står vågen stilla på samma vikt dag ut och dag in. Allt jag vill är att gå ner några futtiga kilon för att väga lika mycket som jag gjorde innan. Känns så hopplöst att inget händer men det är väl bara att inse att jag har blivit gammal nu!



Nu till något annat..
Skulle göra mig till och steka några färsbiffar som jag och G ska ha till middag imorgon. När jag står där och steker och vänder mig om så ser jag att det börjar bli lite rökigt i lägenheten. Jag ska tillägga att vi ännu inte har fått en köksfläkt installerad. När jag ser röken blir jag lite nervös för tänk om bradlarmet sätter igång. Det är inte det att jag är rädd för själva brandlarmet utan jag är rädd för att de inbyggda vattensprinklers som vi har i lägenheten ska sätta igång! Hade ju varit kul om G kom hem imorgon till en helt genomblöt lägenhet! :)


(jag är förstås inte så insatt i om sprinklerna går igång så lätt men orolig blev jag iaf)

Inga kommentarer: