onsdag 21 januari 2009

Shopping...

Hoppas ni tyckte att gårdagens gästbloggsinlägg var intressant!

Igår var jag på en liten shoppingrunda för att avreagera min ilska från morgonens uppvaknande. Hittade precis vad jag behövde nämligen lite träningskläder. Eftersom jag börjat träna nästan varje dag behövs det några uppsättningar med träningskläder så det blev ett par nya byxor från Rbk och två nya toppar, en från Nike och den andra från Adidas. Helt perfekt.

På kvällen gick vi ut i Dubai och åt en god middag och avslutade på ett ställe med goda drinkar och shisha. Mer om detta och lite bilder kommer senare.






Nu blir det stranden och förhoppningsvis massor med sol så att jag blir lite brun igen...

2 kommentarer:

megat sa...

Hi!! Your blog are very nice and more info. I hope follow my blog and please click my google ads.

Indrah´s Closet sa...

Thank´s! I will take a look at your blog!