torsdag 1 oktober 2009

Torsdag

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Jag har bakat muffins och kokostoppar, måste ju fylla på eftersom G äter upp dem jag har bakat hela tiden och så kommer ju svärföräldrarna snart och de vill nog ha något gott till kaffet ;)

Sedan var jag och tränade i nästan två timmar! Känner att jag har väldigt ont i armarna nu men det är en skön känsla. När jag kom hem städade jag lite och sedan har jag träffat AS och chit-chattat med henne om allt och inget. Nu har jag äntligen satt mig i soffan och ska bara slappna av med lite Tv-tittande, G kommer nog inte hem förrän om en timme. Imorgon är äntligen G ledig men vi har faktiskt redan lite planer för vad vi ska hitta på. Som vanligt säger jag inget om mina planer just nu!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Tack för en bra och intressant blogg!

Indrah´s Closet sa...

Hej Sofia.
Tack så mycket. Roligt att höra att du tycker om min blogg!

MVH

Indrah