söndag 18 oktober 2009

Ni undrar kanske...

...varför jag inte skrivit på länge! Tja, jag har helt enkelt varit väldigt upptagen den gångna veckan och inte hunnit med att sitta och skriva på bloggen. Nu när det lugnat ner sig ska jag dock försöka berätta det mesta som hänt under veckan.

Jag har hunnit med att träffa diverse människor bla har jag träffat Cat på Ibn Battuta. Tiden praktiskt taget flög iväg där vi satt vid ett väldigt mörkt bord och delade på en mezze plate och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag hade en väldigt gullig man som faktiskt kom och hämtade oss, det är ju inte så långt från Palmen till Ibn Battuta.

G och jag har även varit på både Oktoberfest här i Dubai och på en snorkel- och badutflykt till Fujairah med våra vänner JA & MA, vilket var riktigt roligt. Mer om både Oktoberfest och Fujairahturen kommer i separata inlägg.

G och jag har även hunnit med ett besök på Ikea för att fylla på förrådet av kaviar, ballerinakex och knäckebröd, tyvärr var kaviaren slut. Alltid är det något de inte har fyllt på när man är på Foodshoppen på Ikea här i Dubai!

Mer om vad vi hittat på den gångna veckan kommer alltså inom kort...

Inga kommentarer: