fredag 9 oktober 2009

Fredagskväll...

Jag spenderade faktiskt inte all min shoppingtid i kön till godisaffären utan jag hann så klart även med att springa runt i diverse klädaffärer. Jag hittade en ny vardagsklänning som fick följa med mig hem. Klänningen passar utmärkt här i varma Dubai och kommer säkert bli en favorit nu i höst då temperaturen når normala sommartemperaturer!

Just nu sitter G och jag och dricker vin och äter goda ostar med diverse tillbehör, vilket är riktigt mysigt. I morgon ska jag gå upp tidigt för att få manikyr och pedikyr vilket är på tiden. Naglar och hår växer som ogräs här i värmen så man måste besöka nagelsalongen och frisören betydligt oftare här än hemma i Sverige. Själv ska jag försöka spara håret lite då jag vill att det ska bli längre men vi får se hur det går då håret även slits en hel del av både sol och salta bad!

Inga kommentarer: