onsdag 7 oktober 2009

En dag på stranden

Idag har jag varit med JA nästan hela dagen. Vi har spenderat mesta tiden solande och badande på stranden men hann även med en god och nyttig lunch på Costas. Efteråt gick vi till poolbaren och mötte upp G och satt där en stund och pratade med honom, mysigt. JA hade inte badat i havet här i Dubai sedan hon flyttade hit för nästan ett halvår sedan så jag tyckte det var på tiden att hon fick känna på Dubais varma och salta vatten. Naturligtvis tyckte hon det var hur bra som helst och van vid varma klimat som hon är då hon bott länge i Australien hade hon imponerande 30 som solskyddsfakor!


Gott OCH nyttigt!

När JA hade åkt hem framåt kvällen åkte G och jag för att ordna med några ärenden. Tyvärr fick vi inte allt gjort men detta är ju Dubai så då är det inget konstigt med det utan bara att acceptera! Nu har vi precis kommit hem och jag är galet trött och har fruktansvärt ont i fötterna. Det blir nog ingen sen kväll för mig idag då det känns som att jag skulle kunna somna vilken minut som helst!

Inga kommentarer: