lördag 3 oktober 2009

En slapp dag!

Idag har G och jag mest tagit det lugnt. Vi låg vid stranden några timmar på eftermiddagen. När jag var i och badade såg jag faktiskt en blå manet med långa bränntrådar. Just de blå maneterna bränns ganska mycket då de varnar för dem här. Jag tror även att jag blev bränd av en manet förra året då jag hade konstiga brännmärken på mitt lår som var formade som en manets bränntrådar ! För övrigt kan jag berätta att det var ganska mycket folk både vid stranden , poolen och vid poolbaren idag eftersom det är helg här! Vi höll oss dock borta från poolbaren idag ;)


Mycket folk vid poolbaren, själv höll jag mig dock borta därifrån :)

Nu på kvällen har vi varit på Ibn Battuta Mall så att jag fick shoppa loss lite. Det blev faktiskt två klänningar, en kjol och ett par örhängen, en bra runda med andra ord! ;)
Nu blir det lite Tv-tittande då vi fortfarande känner oss lite slitna!

Stötte förresten på denna bjässe tidigare idag, tur han var snäll, haha!

Inga kommentarer: