onsdag 7 oktober 2009

Tidig morgon trots sen kväll...

Just nu är jag ganska trött men har ändå släpat mig ur sängen eftersom en kompis kommer hit lite senare. Jag tycker det är skönt att vara uppe en stund på morgonen och slippa stressa så då är det bättre att gå upp än att ligga kvar.

Igår kväll gick vi ner till stranden för att dricka lite drinkar tillsammans med S som är här på semester. Vi träffade en trevlig kvinna vid baren som kom från New York. Hon berättade hur hårt den ekonomiska krisen slagit mot USA och att det är många där som förlorat sina arbeten och som inte längre kan försörja sig. Hon berättade vidare att även många butiker tvingats stänga då folk inte längre hade råd att handla! Var intressant att höra då jag inte trodde att läget var så illa då man faktiskt inte märker så mycket av krisen varken här eller i Europa.
Vi var nog vid stranden fram mot ett tiden sedan gick vi hem och stupade i säng, jag kände mig nämligen lite trött redan innan vi gick ut!

Idag kommer som sagt en kompis till mig hit och senare ikväll ska G och jag, om vi hinner, uträtta några av de ärenden som vi hade planerat att göra igår. Full fart hela dagen med andra ord, men vi hörs som vanligt senare!

1 kommentar:

Jess sa...

Såg att du kommenterat mina klänningar - strl 36 på alla ( 8-10) Är du inresserad säg till! MVH Jessica