söndag 11 oktober 2009

Min dag i korta drag!

Har precis kommit hem från ännu en heldag ute i Dubai. Blev ju hembjuden till en svensk tjej som bor här i Dubai med sin familj på fika. Så jag åkte hem till henne och det visade sig att hon var en otroligt trevlig och rolig tjej så tiden praktiskt taget flög iväg. När hon skulle åka och lämna sina barn på diverse aktiviteter åkte jag till Mall of Emirates och gick på bio med G. Vi såg The Ugly Truth som var mycket bra. Först var vi lite oroliga att de skulle ha klippt och censurerat filmen så att den praktiskt taget var värdelös att se men de hade faktiskt inte gjort något alls utan den var helt intakt. Det lite lustiga var bara att några av de få araber som var och såg filmen gick innan den knappt hunnit börja, antagligen pga en del grova ord i början, men några stannade och verkade gilla filmen lika mycket som oss. Har ni inte sett den så rekommenderar jag er verkligen att gå och se den.
Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske titta lite på Tv innan det är dags för min skönhetssömn.



Jag har förresten fått en hel del frågor på sista tiden om det här med att hyra lägenhet och bo här i Dubai trots att jag skrivit tidigare inlägg om ämnet. Jag tänkte därför ta och skriva ett nytt inlägg om det och ta upp en del av de frågor som folk frågar om. Så ni som är intresserade av att veta mer om allt som har med lägenheter att göra här i Dubai bör hålla utkik den närmsta tiden!

Inga kommentarer: