tisdag 20 oktober 2009

Tisdagsträff

Idag har jag spenderat hela eftermiddagen tillsammans med en otroligt trevlig kvinna. Vi träffades på Costas här på Palmen och har bara suttit och pratat om livet här i UAE så tiden bara flög iväg. Vi satt faktiskt ute och i början var det väldigt varmt men så fort solen började gå ner så blev det riktigt behagligt. Det lustiga var att hennes man var i samma bransch som G, verkar som att alla män här har det yrket!


Just nu sitter jag i soffan och slappnar av, ska ta och röja här om en stund då vårt vardagsrum nästan ser ut som ett bombnedslag!

3 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Hej Kusin!
Har ni bestämt vilket datum ni kommer hem till Sverige nästa gång?

Kram kram

Indrah´s Closet sa...

Hej Kusin!

Nä, inte än. Något särskilt på gång eller?

Kram

Marsipangrisen sa...

Nej, jag funderar på lite födelsedagsfirande, men det blir ju i så fall samma helg som jag fyller år eller helgen efter så jag inser att ni inte kommer hinna hem tills dess. Vi får passa på att umgås lite i december istället. =)