fredag 2 oktober 2009

Beach Time!

God morgon. Tänk att det redan är fredag, dvs helg här. Veckorna går verkligen snabbt, tycker inte ni det med? Idag har alltså G och jag en hel del på programmet men vi ska börja med att gå till stranden och sola och bada lite.

Det är riktigt varmt ute idag igen. Det är nästan så varmt att det är svårt att andas och man bränner sig på golvet på balkongen, galet. Det blev ju "kallare" några dagar men nu verkar det vara nästan lika varmt igen.

Nu ska jag skynda mig och försöka få slöa G att göra sig i ordning så att vi hinner vara på stranden iaf en liten stund! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vi är ett pr som flyttar t dubai om 1 mån - några tips om jobb? MVH Jess

Indrah´s Closet sa...

Hej Jess!

Just nu är det inte så lätt att få jobb i Dubai. Jag känner många som blivit av med sina jobb när det blev lågkonjuktur och som fortfarande inte hittat några jobb, trots bra utbildningar, kontakter och många timmars jobbletande! Det enda tips jag har är att leta i dagstidningarna och på Dubizzle!

Lycka till!

MVH

Indrah