onsdag 25 mars 2009

Sorry...

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen men det är fullt upp med svärföräldrarna :)

Vi har varit på stranden, köpcentra och gått på middagar. Mycket tid att sitta ner och skriva har därför inte funnits vilket gjort att bloggen blivit lite eftersatt.



I förregår var vi på Medinat jumeirah och åt middag med några kompisar. På Medinat kan man få sina skor putsade riktigt kungligt. En fördel är förstås om man har någon med sig som kan putsa skorna, iaf om man är där sent och skoputsaren har gått hem! :)

De senaste två dagarna har det varit otroligt varmt här. Idag när vi var på stranden fick vi gå i och bada var 10:e minut för att inte få värmeslag. Jag var dessutom så trött att jag somnade på solstolen och när jag vaknade kände jag mig helt utslagen.

Ikväll ska vi gå och äta middag på Atlantis. G´s färäldrar har varit här fyra gånger och sett det mesta av Dubai men eftersom Atlantis är så nytt har de ju aldrig varit där och Atlantis är ju verkligen ett måste när man är här! Mer om Atlantis får G´s mamma berätta om imorgon.

Inga kommentarer: