måndag 30 mars 2009

Good Morning Sunshine

Förstår inte vad som har hänt med vädret. Nu på morgonen skiner solen men det stormar något fruktansvärt. Gick inte att sitta på balkongen och äta frukost för då hade maten blivit kryddad med lite väl mycket sand!

Måste förresten berätta att jag blev väckt på ett annorlunda sätt idag. Vi har ännu inte satt upp gardiner för sovrumsfönstet utan ska förhoppningsvis göra det idag. Så nu på morgonen vaknade jag av en väldigt hög fågelstämma och tittar ut genom fönstret och ser att där sitter två fåglar på fönsterkanten och tittar in och sjunger för mig. Fåglarna här har ett speciellt läte, låter väldigt exotiskt för mig, så jag tycket det var ganska mysigt att vakna upp till dem.
Tyvärr tyckte inte G det var lika kul så han viftade snabbt bort dem, typiskt!

Inga kommentarer: