söndag 1 mars 2009

Gårdagen...

Lite dålig uppdatering igår beror på att det var fullt upp hela dagen. Först på morgonen var jag och E och gjorde manikyr och pedikyr. Det är verkligen skönt att sitta där och bara koppla av medan någon annan pysslar om dig. När jag var klar skulle G och jag egentligen tittat på lägenheten men då hade mäklarna lyckats klydda till det så att en av dem hade gått hem med nyckeln! En aning inkompetent men det verkar vara rätt typiskt här! Eftersom lägenheten är i samma hus som E och P bor i så hängde vi lite hemma hos dem istället.




På kvällen åkte G och jag på en shoppingtur. Äntligen fick jag mina fina skor som jag letat efter ett tag. Jag köpte även en snygg bikini på h&m. När man praktiskt taget bor på stranden är ju bikini ett av de vanligaste plaggen jag använder och då gäller det ju att ha en hel uppsättning av dem!
G gjorde de riktiga fynden, han köpte nämligen en hel kostym med väst och tre skjortor. Är det typiskt för killar att de inte köper något på länge och sedan bara helt plötsligt slår till och köper hur mycket som helst?




När vi kom hem från shoppingen gick vi och åt en sen idag tillsammans med E, P och S. Trevligt slut på en lång men lyckad dag!

Inga kommentarer: