onsdag 25 mars 2009

Atlantis & oväder

Nu är vi hemma igen från Atlantis. Vi åt en mycket god middag på restaurang Nasimi. Tyvärr kom ett riktigt oväder in över Palmen precis innan vi skulle gå. Det blåste, regnade och blixtrade när vi tog taxi ut till Atlantis. Det var även översvämning på stora delar av Atlantis området vilket var lite kruxigt när jag gick omkring i mina älskade Balmain inspirerade skor. Det är helt otroligt hur vädret växlar här, från att ha varit soligt och klart till att åska och blåsa så mycket att ytterdörren knappt går att öppna!

Imorgon ska vi gå upp tidigt för att lämna Volvon på service. Under tiden ska vi gå på Festival City en stund och se om vi hittar några fynd. G och jag ska även passa på att beställa en diskmaskin. Imorgon är det dessutom G´s föräldrars sista dag här i Dubai, sedan bär det av till kalla Sverige för dem!

Nu är det läggdags för min del innan jag somnar här i soffan. Vi hörs igen imorgon, jag lovar...

Sov sött kära läsare...

Inga kommentarer: