fredag 20 mars 2009

Party

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår men det var fullt upp hela dagen.

På förmiddagen hämtade vi G´s föräldrar som varit hos vänner några dagar. Vi åkte och lämnade dem här på Palmen så att de kunde gå på stranden medan G och jag åkte till ett nyöppnat köpcenter och letade present till A. Vi hittade en liten söt ljushållare i form av en afrikans kvinna Den var verkligen jättesöt, jag ska visa er senare för jag köpte en till mig själv med :)

På kvällen gick vi på fest hos A som fyllde år. Vi blev ett helt gång med människor från många delar av världen. Där var folk från Mexico, Irland, England, Libanon, USA,lokala från UAE osv. Vi hade verkligen jättetrevligt och några av dem ska jag träffa igen. Det blev en hel del alkohol vilket jag inte precis är van vid längre så idag känner jag mig inte helt okej, haha!

Inga kommentarer: