torsdag 1 april 2010

Första April

Dagen började med att G lurade mig att det lagt till en stor båt utanför vårt hus, så klart gick jag på skämtet. Därefter kom min vän K hit då vi skulle gå och simma men jag lyckades lura henne att badvakten råkat dra ut proppen ur poolen så att det inte var något vatten i poolen! Hon gick på det och blev irriterad över hur dum han var som lyckts med det,haha!!! När hon fick reda på att jag lurat henne skrattade hon men sa att det inte hade förvånat henne om någon här lyckats dra ur proppen och ska jag vara ärlig så hade inte jag heller blivit förvånad,haha!

Sedan gick K och jag och simmade, vi simmade faktiskt 45 längder vilket är ungefär 1000 meter. Sedan solade vi en stund och avslutade med att gå en sväng på stranden. Det sköna med att vara uppe så tidigt och simma är att det inte är några andra i poolen än vi och att det ännu inte blivit så varmt, varken i poolen eller i luften!

Efter simturen gick jag hem och väckte G som kommit hem tidigt i morse och sedan åkte han och jag till Dubai Mall. Tyvärr hittade jag inget roligt så jag gick därifrån tomhänt. Vi stannade dock en stund och åt middag på Assia Wok, en av våra favorit restauranger när det gäller asiatisk mat. På hemvägen stannade vi för att köpa ingredienser till en tårta som jag ska baka i morgon då vi ska på påskmiddag hos K.
Jo ringde precis och ville att jag skulle komma hem till henne och se på film men jag vet inte om jag känner för det. Jag har fruktansvärt ont i huvudet och funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart, även om det faktiskt är helg här!!!

Inga kommentarer: