onsdag 21 april 2010

Graduation

Idag har G och jag varit på graduation då en vän till mig tagit examen i Aviation Safety. Vi var på flygbolaget Emirates högkvarter där alltså 90 studenter tagit examen inom tre olika områden. Alla stundenter hade svarta, typiskt amerikanska examenskåpor på sig. Sheikh Ahmed som äger flygbolaget Emirates var där samt en massa folk från universitetet i Australien, man spelade säckpipa, tv var där och filmade och det hela var faktiskt ganska pampigt. Efter ceremonin bjöds det på buffé och dricka och vi satt kvar och pratade ganska länge, vi var nog några av de sista som gick. Som ni förstår var det en del flygsnack då det var en pilot, en purser, en fd flygvärdinna och jag, tur att jag är van vid flygsnack ;)

4 kommentarer:

mop sa...

Kära Indrah, vi saknar dig jättemycket på bloggen. För oss är det väldigt trevligt att höra vad ni har för er för vi längtar mycket efter er. Hoppas att allt är bra och att ni har trevliga saker för er i stället för att blogga, då kan det ju vara ok.
Kram MOP

Anonym sa...

Hej kan inte du skriva ett inlägg om någon bra frisör i dubai som är bra på att färga ?

Indrah´s Closet sa...

Hej.
Visst kan jag skriva lite om frisörer här i Dubai, jag har nämligen både bra och dålig erfarenhet av dem liksom många av mina vänner här! Håll utkik så kommer ett inlägg senare...

Indrah´s Closet sa...

MoP.
Som ni vet så har vi fullt upp här i värmen så därför är det svårt att hinna med bloggen men jag ska göra mitt bästa för att skriva mer...

Kram

Indrah