lördag 10 april 2010

Upptagna människor...

Det har verkligen blivit riktigt varmt här på kort tid. Trots att det är mulet ute visar termometern 40 grader mitt på dagen. Igår kväll trotsade jag allt värmen och sprang tre kilometer men när jag kom tillbaka hem var jag helt slut och ansiktet var lika rött som en tomat men det är väl inte så konstigt när det kändes som att springa i en bastu. Kanske är det bäst att hålla sig till gymmet nu men tyvärr är det inte lika roligt som att springa ute.

Igår höll vi för övrigt på att dela ut de sista inbjudningarna vilket var lättare sagt än gjort. Av de tio inbjudningar som finns kvar som är till folk här i Dubai har vi bara lyckats dela ut tre! De är ju inte så lätt att skicka saker med post här så vi är nästan tvungna att ge personerna inbjudan i handen men eftersom vissa är utomlands just nu, andra jobbar oregelbundet och somliga är väldigt upptagna är det svårt att få till en träff!
Jag och G har förresten själva blivit bjudna på ett bröllop nu i sommar vilket hade varit väldigt roligt att gå på men vi får se om vi kan!

Inga kommentarer: