tisdag 6 april 2010

Dagen och gårdagen...

Sitter just nu på balkongen och vilar ut. Idag har jag nämligen varit på boxning och är därför helt slutkörd. Boxningen varade i en timme och vår tränare utnyttjade tiden till max för att köra slut på oss. Innan jag gick på boxning spenderade G och jag morgonen vid poolen med att bada och njuta av solen.

Igår var jag och tränade på morgonen mellan 8 och 11. Först var jag och K på gymmet och efter det gick vi och simmade. Det hela tog alltså tre timmar vilket är bra träning tycker jag. Efter tränigen åkte G och jag till ett trädgårdscenter och handlade oss en stor bouganvilla i cerise som nu står på vår balkong. På kvällen gick vi ner till restaurangen som är i samma byggnad som vi bor i och åt en god middag på tu man hand. När vi kom hem var jag så trött att jag somnade i soffan vilket är väldigt ovanligt!

2 kommentarer:

G sa...

Jag tycker förstås inte det är så ovanligt... ;) PUSS

Indrah´s Closet sa...

Hahaha, kommer från rätt person!!! Puss