fredag 16 april 2010

Westin

Igår var G och jag på hotell Westin tillsammans med några andra trevliga personer i vår umgängeskrets. Några av dem har vi inte träffat på ett tag så det var väldigt roligt att ses igen. Innan vi åkte till Westin kom K och hennes man R hit en sväng för att bla titta på vår lägenhet. K visade R vår garderob och speciellt alla mina skor, jag är nämligen lite känd här för mina skor och kallas bla för stilettfrun bland några av våra vänner för att jag alltid har heels på mig!



Idag har G och jag varit och tittat på möbler, vi ska nämligen byta ut de flesta av våra möbler då de vi har just nu inte passar i vår nya lägenhet. Vi hittade en hel del som vi gillade men har inte köpt något än då vi ska titta i några andra möbelaffärer innan vi bestämmer oss. Vi har båda en ganska klar bild över vad det är vi vill ha och som tur är har vi samma smak. När vi ändå var ute passade vi på att gå till några olika juvelerare för att titta på smycken till bröllopet. Tyvärr tycker jag det är svårt att hitta vad jag söker då jag vill ha något ganska enkelt och här är det mycket stora och pråliga saker som inte alls är vad jag vill ha. Det blir alltså till att leta vidare tills jag hittar vad jag vill ha!

Inga kommentarer: