måndag 12 april 2010

Ny vecka, nya äventyr!

Idag lyckades jag få upp G tidigt så att han kunde följa med och träna redan klockan 9 på morgonen. Det är inte ofta han lyckas ta sig upp så pass tidigt om han inte ska jobba.

G åkte och jobbade vid 11 tiden och själv har jag pysslat med bröllopsbestyr hela dagen. Jag har planerat lite inför vigseln och festen och så har jag uppdaterat gästlistan då vi nu fått in några svar. Jag är dock besviken på en del då de ännu inte har hört av sig och tackat för inbjudan vilket jag tycker att man bör göra även om man ännu inte kan tacka ja eller nej. Om man inte säger något vet jag ju inte om folk har fått inbjudan eller ej, den kan ju lika bra ha försvunnit i posten så att folk inte fått inbjudan. Jag tycker att det är självklart att man hör av sig och tackar för inbjudan men så tycker tydligen inte alla!!!

I morgon ska G och jag åka iväg på en liten mysig tur upp i bergen och stanna där på ett 5 stjärnigt hotell med fantastisk utsikt. Det är så mysigt att komma iväg och se och göra något annat även om det bara är för ett dygn.
Jag tar med mig datorn och har jag tid så uppdaterar jag bloggen med bilder och text.

4 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Nu slog det mig att vi ju inte formellt tackat ja, men jag utgår ifrån att ni fattar att vi kommer. ;-)

/Toastmastern

Indrah´s Closet sa...

Ja, jag har räknat med att ni båda kommer men jag skulle vilja veta om ni kommer på söndagen. Det har ni nämligen inte svarat på!!! ;)

Marsipangrisen sa...

Aj då, det börjar bra, det här med att jag skulle ha bra ordning ;-)Sorry! Men det gör vi absolut, eftersom vi har bokat in oss på Hotell Farmor ;-)

Indrah´s Closet sa...

Du får minsann ta och skärpa dig nu när du har fått en så ansvarsfull roll!!! ;)