onsdag 31 mars 2010

Denna dag...

Idag har jag spenderat dagen med att ta i tu med all tvätt vi hade efter flytten och Sverige vistelsen. Vid 15-tiden mötte jag upp min vän Jo och sedan satt hon och jag på en restaurang på stranden ända fram till 20. Vi började med var sin god drink och satt och pratade om allt som hänt den senaste tiden. Vid 18.30 tiden kom vi på att vi började bli hungriga och beställde in varsin god pizza. När vi skildes åt vid 20 hade vi pratat i mun på varandra i ett ända sedan vi träffades fem timmar tidigare, helt underbart!

När jag kom hem gjorde jag i ordning lite mat till G innan han åkte till jobbet. Nu sitter jag i soffan och njuter av att ha en lugn kväll, för förhoppningvis blir det ingen gasläcka i kväll!!!

I morgon ska jag börja dagen med att simma tillsammans med K och sedan gå och beställa en tid hos frisören. För övrigt har jag inga planer ännu utan tar dagen som den kommer. Det är underbart att inte ha något planerat eller några saker som bara måste göras!

Jag vet att det är lite sent att visa denna bild men jag tycker så mycket om den, soluppgång i Dubai...

Inga kommentarer: