fredag 2 april 2010

Svensk Dubaifru

Nu måste jag sätta igång och baka, vi är ju bjudna på två påskmiddagar idag. Vet förstås inte om vi hinner gå på båda men om vi gör det så måste jag ju ha lite goda bakelser i reserv att ta med. Till den middag som jag vet vi ska gå på tänkte jag göra en påsktårta och till den andra som jag inte vet om jag hinner gå på ska jag göra en enkel rulltårta. Om vi inte hinner gå på den kan jag ju bara frysa in rulltårtan och använda senare. Tänk vilken organiserad Dubaifru jag är, haha!

Förresten måste berätta om en vän till mig som tydligen har kontakt med Strix television om att eventuellt göra en serie om svenska Dubaifruar. Hon tyckte att jag borde vara med, så ni får hålla utkik efter "Svenska Dubaifruar 2011", där kanske jag är med,haha!

2 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Hahaha, shit det hade ju varit sjukt roligt! ;-)

Indrah´s Closet sa...

Ja, vi får väl se om det blir av!