onsdag 14 april 2010

Today and tomorrow...

Idag började jag dagen med träning tillsammans med K. Vi provade en ny träning idag, Core, som innebar att man fokuserade träningen på mage, armar och ben. Träningen var bra och stundtals mycket jobbig. Vi var bara fem personer och tränaren så han tog i en hel del med oss ;)

Efter träningen åkte jag och träffade en vän till mig, vi fikade och gick sedan för att titta på bikinis men ingen av oss hittade någon som vi direkt gillade.
Nu har G och jag precis ätit middag och nu ska vi titta lite på tv. I morgon ska jag och K åka och hämta hennes klänning som hon låtit sy upp och om jag gillar resultatet ska jag eventuellt också sy upp något. I morgon kväll ska G och jag ut på lite partaj med vår grupp som träffas varananan vecka, ska bli roligt då vi inte kunnat vara med de senaste gångerna.

Inga kommentarer: