måndag 3 augusti 2009

Regn, regn och mera regn...

Sjukt vad det regnade i natt, det lät som om någon hällde vatten över huset!

Idag ska jag prova ut vilken klänning jag ska ha på mig på bröllopet på lördag. Tror att jag har två stycken att välja mellan. Sedan måste jag ju fundera ut vad jag ska ha för skor till. Vi ska ju vara ute i skärgården så jag vet inte om det fungerar så bra med höga klackar men samtidigt vet jag inte om det är så snyggt med ballerina.

På fredag åker vi som sagt upp till Stockholm och stannar till måndag. Vi har lyckats tjata till oss en extra dag i Stockholm så att vi hinner med lite shopping. Man kan ju inte åka hela vägen till huvudstaden utan att hinna med ett besök i någon affär, iaf inte jag!

På torsdag har G´s familj golftävling så då blir det golf för hela slanten för G. Själv tänker jag nog hitta på något annat trots att G tycker att jag ska gå med på golfrundan. Fram tills jag själv kan vara med och spela golf är jag nog dock bara med på middagen och prisutdelningen senare på kvällen.
Förresten, Cat, är du fortfarande med på att ta grönt kort nu i vinter om du är kvar i Dubai?

Nu ska jag gå och hänga upp lite tvätt, vi hörs lite senare...

Kram

Indrah

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snäckan!
Det är jag mycket gärna med på. Hade varit riktigt skoj! Hoppas att jag är där. Kommer hem den 6 aug och stannar tills den 27 e, om jag får jobbet villsäga. Då kan vi väl hinna med och ses kanske när G åkt tillbaks. Det låter jättemysigt med bröllop i skärgården! Ha det så skoj.

Många kramar

Indrah´s Closet sa...

Hej Cat!
Hör av dig när du är i Sverige så kan vi ju bestämma när vi kan ses.

Kram