onsdag 26 augusti 2009

Mycket att ordna med...

Idag har jag hunnit med att svara på en hel del mail som jag inte hunnit med tidigare och städat bland en massa viktiga papper och satt in dem i en pärm. Känner att jag varit riktigt duktig :)

I kväll ska jag träffa YB som jag inte träffat sedan i September. Ska bli så roligt att träffa henne då det alltid känns som att de var igår vi sågs och inte flera månader sedan. Måste höra hur det är att jobba i köpenhamn. Sist vi sågs hade hon inte hunnit jobba där så länge nämligen. Jag vill veta om det är svårt att söka jobb där, om det är mycket papper som ska skickas efter, man vet ju aldrig om man en dag får söka jobb där eftersom det är så ont om jobb här hemma i Sverige!
Jag ska även ta och gå en sväng i stan och köpa lite saker som jag ska ha med mig till Dubai. Jag har redan börjat handla sakerna så att jag slipper stressa med det precis innan vi ska åka. Det har ju hänt tidigare att det blivit så ont om tid att jag inte hunnit med att ordna allt jag skull ha med mig!

Jag måste även boka in en tid till tandläkaren, skulle egentligen ha gått i Maj men då var jag ju inte hemma och sedan har det ju varit så mycket i sommar att jag inte hunnit. Funderar även på om jag ska gå till läkaren innan jag åker till Dubai men jag ska avvakta med det och se om jag har kvar mina bekymmer i nästa vecka.

Hoppas att ni får en fin onsdag, vi hörs igen lite senare...

Inga kommentarer: