söndag 2 augusti 2009

En avstickare till Småland!

Igår åkte G och jag till mina föräldrars sommarhus som ligger inbäddat i de djupa och mörka skogarna i småland. Ingen av oss har varit där tidigare då de köpte huset så sent som i våras. Det tog oss tre timmar att köra dit och vi hade nog ställt in GPSen på någon konstig inställning då den tog oss på de mest slingriga vägarna vi åkt på och sedan ledde oss in i villa kvarter för att sedan snurra vidare på små krokiga vägar där vi knappt såg några andra bilar på flera minuter. Det var iaf väldigt vakert där vi körde förbi och vi såg många riktigt "svenska" röda trähus med vita knutar. G är nu väldigt inne på att han vill köpa en egen liten stuga med sjötomt i småland så nu måste vi spara. Han säger att jag får dra in på min shopping så att vi har råd med en liten motorbåt till stugan med ;).

Idag åkte vi till Kosta outlet och gick en liten runda och passade på att äta middag innan vi körde tillbaka till Skåneland. Det blev lite shopping för min del även om G avstyrde flera köp! Som ni ser på min otroligt kreativa bild blev det bara en liten shoppingpåse innehållande påfyllning av mina favorite panties, Hanky Panky!

Inga kommentarer: