torsdag 27 augusti 2009

Modemissar!

Läste ett inlägg på Blondinbellas blogg där det fanns en bild på ett par Buffaloskor. Jag fick genast väldigt roliga flashbacks från en ganska avlägsen tid!

Tänkte att ni exklusivt, eftersom jag väldigt sällan visar någon dem, skulle få se vad jag har gömt längst in i min garderob (det tog faktiskt en stund att hitta dem). Det är lite roligt att jag sparat mina Buffaloskor trots protester från G men jag trodde att det skulle komma en dag då det skulle vara roligt och ta fram dem. Vad kan jag säga annat än att det faktiskt var ganska roligt att titta på dem en liten stund:)

Kommer ni ihåg att man under en period hade jazzbyxor eller att man skulle sprätta upp byxbenen på sina jeans så att de blev vidare och sy dit tyg i annan färg? Vilket sjukt mode, om man nu ens kan kalla det för mode. Idag är det ändå ganska roligt att kunna skratta åt sina ibland, ganska stora modemissar eller vad säger ni?

2 kommentarer:

Fru Evelina sa...

HAHAHA!! jag hade också ett par som de övre, herreguuuud så fula!

kramis

Indrah´s Closet sa...

Haha, visst är dom men nu i efterhand är det rätt roliga att skratta åt! ;)