lördag 25 juli 2009

Vitamin Well & Alcina

Har mått ganska dåligt idag på jobbet så jag gick hem tidigare för att vila. Känner mig fortfarande inte riktigt bra. Tror det är något skit som går på jobbet eftersom två av mina kolleger som jag jobbat mycket med de senaste dagarna inte heller mår bra! Försöker dricka Vitamin vatten så att jag kan slå tillbaka mot alla otrevliga bakterier och virus som härjar runt!



Var hos frisören tidigare i veckan och har nästan gått tillbaka till min old style. Passade på att köpa på mig lite bra saker som shampoo, skumbalsam och annat smått och gott av ett bra tyskt märke som heter Alcina. Använde det mycket tidgare då min frisör jobbade i Malmö men slutade använda det ett tag när han sålde sin salong. Nu ska jag återgå till att använda märket igen så innan jag åker tillbaka till Dubai måste jag köpa på mig ett lager så att jag klarar mig till december.

Inga kommentarer: