torsdag 23 juli 2009

Torsdag hela dagen...

Känner mig inte riktigt bra idag. Jag känner mig utmattad, trött, yr och har ont i bröstet. Den diagnos jag ställt på mig själv är förkylning med en släng av utmattning av allt som hänt den senaste tiden. De senaste dagarna har det även varit en del snabba och tragiska fall med relativt unga människor på jobbet vilket nog påverkat mig en del med.

Självklart saknar jag ju min älskling också, det börjar kännas ganska tungt nu, det är ju nästan två månader sedan han åkte tillbaka till Dubai. Idag är det iaf en vecka kvar tills han förhoppningsvis kommer hem.

Jag hade hoppats på en tid hos frisören idag men det verkar inte som att det blir av. Tråkigt nog får jag väl vänta ytterligare två veckor då innan han har tid. Jag ska faktiskt ta och ringa honom på en gång och fråga om han kan idag eller inte. Han skulle nämligen hört av sig igår men gjorde inte det och själv somnade jag ju när jag kom hem så jag glömde att ringa.

Ha en bra torsdag...

Inga kommentarer: