fredag 3 juli 2009

Promenad

Igår var jag ute och gick nästan en mil för att rensa tankarna ordentligt. Det är så härligt att promenera här i Skåne i vår vackra natur. Det enda negativa är de stora, svarta svärmarna med knott som gör att man varken kan se eller andas, riktigt äckliga små kryp.








Idag har termometern visat att vi inte är många grader under Dubai´s temperatur. Riktigt varmt för att vara Sverige. Jag hade tänkt ta ett dopp i havet idag men har hört att man helst inte ska bada nu pga alger så jag får väl vänta ett tag till innan jag hoppar i. En sak är iaf säker och det är att jag ska bada här i Sverige innan jag åker tillbaka till Dubai i september. Har någon av mina läsare kanske badat ännu?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vattnet i Borstahusen är just invigt.
Härligt tyckte C, svinkallt(tacka vet jag Thailand)tycker M....

Ha de gott!

/Mr&Mrs Marzipan-nöffe

mop sa...

Så skönt att K är på bättringsvägen. Tack för att du hade tid att besöka oss (Gs föräldrar) i går kväll. Det är alltid lika trevligt att träffa dig. Dessutom får vi ju lite inside om vår son som naturligtvis pratar mest med dig. Välkommen igen Indrah du vet var vi bor. Kram G och BÅ

Indrah´s Closet sa...

Mr & Mrs Marsipan:
Låter härligt att ni har badat. Jag måste snart oxå ta mig ett dopp. Nu ses vi snart igen, ska verkligen bli roligt!

MoP
Tack för igår! Var mycket god fläderblomssaft så den ser jag fram emot att få med mig till Dubai :) Vi ses snart igen.

Kram

Anonym sa...

Ja vi reserverar två platser åt er ;)

/Mr M