måndag 6 juli 2009

090706

Igår åkte jag faktiskt till Mobilia en liten sväng. Inte för att jag tycker att Mobilia har så mycket att komma med men tyvärr är det ju inte så många andra ställen som har öppet en söndag förmiddag i lilla Sverige! Det blev faktiskt några fynd som jag ska ta med mig till Dubai, nämligen en jeanskjol, ett par shorts och två par tights, ska visa er senare eller i morgon. När det är "vinter" i Dubai använder jag ju mycket tights under kjolar och klänningar så det är bra att fylla på lagret ;). Jag skulle även köpa en ny ansiktscremé men den var så otroligt dyr på Mobilia att jag väntar tills jag kan se vad den kostar inne i stan. Jag bad dessutom G se vad den kostade i Dubai men det var faktiskt samma pris där som här. Det visar väl bara att allt har blivit så fruktansvärt dyrt där nere att det inte lönar sig att handla saker där. Man kan lika bra köpa kläder och annat när man är här hemma.

Idag är det "back to work" som gäller, vet inte hur jag ska orka jobba hela kvällen då jag sovit så otroligt dåligt i natt. Jag vaknad och var klar vaken klockan 04 i morse och kunde inte somna om. Hatar när man vaknar så tidigt och är helt vaken, vet inte om det beror på att det är så ljust ute.

Vad ska ni göra idag, är ni lediga eller ska ni jobba?

2 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Halloj! Marsipangrisen här! Jag har försökt ringa och sms:a dig, men jag vet inte om det är rätt nummer jag har. Du kan väl höra av dig. kram kram C

G sa...

Varit ledig i 3 dagar nu...
Börjar bli segt!
Saknar dig...

PUSS PUSS

G