torsdag 9 juli 2009

Världens bästa kollegor!

Jag trivs verkligen bra på mitt jobb och tycker det är lite trist att jag inte kan fortsätta där. All personal är så otroligt trevliga och snälla. Alla bryr sig verkligen om varandra och det förekommer ingen hierarkisk stämning utan alla hjälper alla med allt. Det finns inte heller en ända person som är jobbig eller dum utan alla är riktigt härliga personer. Även chefen är mån om alla anställda och bryr sig och hon deltar i arbetet en hel del. Jag har faktiskt aldrig trivts så bra med mina kollegor som jag gör här men att det är bra sammanhållning är så klart extra viktigt hos oss då vi har ett väldigt psykiskt tungt arbete.

Imorgon ska jag äntligen vara ledig, det har ju varit en hel del jobb och stress den senaste tiden men imorgon ska jag äntligen försöka slappna av. Att jag då får sovmorgon är ju inte heller helt fel då jag gått upp 05.15 fyra dagar i rad och ska fortsätta gå upp tre dagar till efter morgondagens ledighet.

Eftersom min egen dator har havererat pga virus och inte kan laga den förrän G kommer hem med ett virusprogram så är det lite ont om spontanbilder just nu. Jag har tagit en hel del bilder de senaste dagarna men eftersom jag måste klydda med olika datorer för att ni ska få se dem tar det lite tid. Jag ska förstås göra mitt bästa för att ni ska få se lite bilder senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snackan!
Jag LANGTAR till vi ska till Karama! Kul att du ska ta dit mig! Ha en bra arbetsvecka och njut av sommar sverige.
Kram