måndag 23 februari 2009

Ursäkta...

Hej kära läsare.

Jag får be om ursäkt för riktigt dålig uppdatering den senaste tiden. Lovar att det ska bli ändring! Idag har jag sysslat med lite arbetssökande i Sverige, tänkte nämligen åka hem över sommaren och jobba. Fast vi får väl se om jag får något jobb först. Har inte hittat så många jobb i år. Trodde inte att min bransch skulle drabbas av den ekonomiska krisen men det har det kanske gjort. Jag håller iaf tummarna för ett jobb så det får ni gärna också göra. Jag måste förresten passa på och tacka S som gav mig tips på ett jobb.


När jag var klar med allt jobbrelaterat och äntligen stod redo att gå till gymmet ringde G´s telefon. Det visade sig då att G och jag var tvungna att åka iväg på ett möte. Som tur var gick mötet snabbt så vi var hemma ganska tidigt och hade fortfarande energi kvar för att gå på gymmet. Det blev inget extremt pass men lite träning blev det. När vi var klara gick vi hem till E och P och hängde med dem ner på stranden. Där har vi letat efter krabbor med E´s lillasyster och som ni ser hittade vi några riktigt stora typer! Med tanke på alla äckliga djur vi upptäckt den senaste veckan tillsammans med E´s lillasyster är det tveksamt om jag kommer bada mer i havet, det får nog bli poolen nu när den börjar bli varm :) Nu har vi precis kommit hem och sagt hej då till E´s föräldrar och syster som åker hem ikväll. Lite trist faktiskt då det har varit trevligt att ha dem här.

Inga kommentarer: