onsdag 4 februari 2009

Låååång dag!

Hade fullt upp hela dagen igår och kom inte i säng förrän strax efter två i natt. Blev ändå ingen längre sovmorgon idag då G skulle upp för att jobba. Så klart ville jag att vi skulle hinna äta frukost tillsammans så jag fick ta och masa mig upp och ordna frukost medans han gjorde sig i ordning.

Igår hann vi med en hel del. Först tog vi en promenad som slutade med ett besök hos vår kompis P som också bor här på Palmen. Om vi är ute och går en promenad här så slutar det oftast med att vi hamnar hemma hos honom, så igår var inget undantag. G tog sig friheten att äta upp halva hans frukost bestående av korv innan vi gick därifrån!
Väl hemma hämtade vi bilen och åkte för att köpa några småsaker på Ikea och för att handla mat. Självklart blev det stop på diverse butiker innan vi ens hann komma till Ikea. Jag passade på att köpa en locktång/plattång till mig själv som jag spanat in ett tag. Till G köpte jag ett par snygga badshorts på Ed Hardy på Festival city. Kanske ska han få dem på Alla hjärtans dag om jag kan vänta med att ge honom dem tills dess. Jag gillar att ge G presenter men vill gärna ge dem på en gång. Risken finns att han kommer ha dem på sig redan imorgon :)
När jag fått min dos av "rolig shopping" fortsatte vi till Ikea som givetvis hade slut på det vi i första hand åkte dit för att köpa men som vanligt lämnar man aldrig Ikea tomhänt. Efter Ikea skulle vi möta några kompisar för en sen fika. Innan vi var på väg hem efter att ha hunnit med att handlat mat var klockan närmre elva! Trots att vi var hemma sent passade vi på att titta lite på film för att slappna av efter en lång och intensiv dag!
Nu ska jag gå och släppa in några gubbar som är här för att ordna lite maintenace i vår lägenhet!

Inga kommentarer: