måndag 23 februari 2009

Glitter och glamour

Måste så klart visa er hur man lever i ett så fantastiskt och extravagant land som Dubai. Om du tycker att du inte har fått tillräckligt stor diamant av din älskling kan du lämna in din bil och få den dekorerad med Swarowskikristaller för att blända folk med istället. Att dekorera sin bil på detta sättet är faktiskt inte så ovanligt utan jag har sett flera bilar med glitter på. Jag skulle faktiskt själv kunna tänka mig att ha lite glitter på min bil. Tyvärr vet jag inte om G är lika förtjust i tanken.


(Om ni tittar riktigt noga på bilderna så kanske ni ser att det sitter små glittriga stenar på bilens handtag, lister och på bokstäverna bak på bilen. )

1 kommentar:

Indrah´s Closet sa...

Thank you very much. I´m happy that you like my blog! ;)